verenigingsnieuws

Nieuw Beweeg Mee programma bij TTV DIE MEEDE!

In navolging van het eerste succesvolle “Beweeg Mee” project in de gemeente Drimmelen (bij Tios in Terheijden), wordt er vanaf vrijdag 6 september een nieuw Beweeg Mee programma opgezet bij Tafeltennisvereniging Die Meede in Made!

Vanaf volgende week kan er nagenoeg iedere vrijdag van 13:00-15:30 uur lekker bewogen worden in de Amerhal (Lignestraat 58) in Made. Onder het genot van ontspannende muziek, enthousiaste vrijwilligers en professionele begeleiding worden diverse vormen van tafeltennis aangeboden om elkaar te ontmoeten en samen te bewegen. Het unieke is dat het voor iedereen toegankelijk en haalbaar is! Oefeningen en allerlei vormen van tafeltennis worden aangepast naar wens en behoefte van het individu.

Deelname is de eerste vier keer gratis, daarna wordt een kleine bijdrage per persoon gevraagd. Dit is voor alle inwoners uit de gemeente Drimmelen en enthousiastelingen daarbuiten.

Voor meer info en/of aanmelding (ook voor vrijwilligers) kun je terecht bij Lars Wildenborg (larswildenborg@gmail.com).